Monday 25 February 2013

Entry Tangkap Muat....

Ni la yg dinamakan dua bulan satu entry, giler malas aku nak hupload entry. Keh..keh..keh..bukan malas, sebenarnya tengah terkejar-kejar masa, dok menguruskan beberapa perkara yang berkaitan dengan family. 

Kalau tahun lepas, kami terima tiga orang baru dalam keluarga besar Ayahchu Pendi & Makcu Ani, tahun ni keluarga besar ini akan terima lagi dua orang ahli baru. Jeng- jeng- jeng. Itu la yang aku sibuk ke hulu – ke hilir, maklum la event manager tak bertauliah merangkap wartawan cabuk. Sume benda nk involved. Nampak sangat aku ni penyibuk & giler kuasa kan..hahhahha, lantak la..Famili aku koooottttt. Ala, lagipun sementara masih bujang ni kan. Sok – sok kalau dah beranak pinak belum tentu aku rajin nak menyelit – nyelit ni. 

Kalau iktkan perasaan melihat event yang memadat dalam calendar awal tahun ni, memang haru biru hidup aku. Tapi disebabkan ikut perasaan gak la, kesibukan tu jadi sesuatu yang exciting. Dah lama wo tak de kenduri2 cenggini. Last kenduri pun hujung tahun lepas,(lama la sangat) dok cukur jambul budak2 kecik tu. Time tu, aku memegang jawatan sebagai tukang masak. Hambik kau, masak untuk kenduri cukur jambul.. Jelas, giler kuasa..Kahkahkah..

Abah & Mak excited nak dapat orang baru...
Untuk event kali ni, tak boleh la kot nak jadi tukang masak.Kang tak cukup hospital Temerloh tu dengan pesakit – pesakit yang kena keracunan makanan. Akibat merasa lauk aku masak..Muhehehhe..

Hokey, esok lusa nak pegi jemput ‘ SI DARAH MANIS’. Yum..yum..drakula & Pontianak suka orang darah2 manis ni..hikhikhik..seremmmmmmmmmmm!!!

No comments:

Post a Comment