Loading...

Wednesday, 26 December 2012

Kak, nak pasang astro tak???

salesman 1: kak, nak pasang astro tak, free je..

aku: takpe la, rumah sy takde tv.

salesman 1: takpe kak, akak register dulu, nnt bila akak dah ada tv, kitorg dtg la psg..

aku: xpe la, sy boring la tgk astro asik ulang cite sama je..giler bosan!!

salesman 2: kak, xleh masuk sini..

aku: eh awk ni, xkan la sbb sy tak register astro dgn awk, sy xleh nk masuk sini. bila masa lak, econsave ni bgabung ngan astro..

salesman 2: bkn cam tu kak, ni laluan keluar je, klu akak nak masuk ikut pintu sblh..

aku: ooo ye ke..takpe la, dah azan ni, sy rs mcm tak sempt je nk masuk dlm ni..

#muhahahhahhaa..giler tebal muka aku...

No comments:

Post a Comment